Про надання інформаційних послуг

ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР (ОФЕРТА) 
ПРО НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПОСЛУГ

 

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Цей документ є публічною пропозицією (офертою) в розумінні ст. 633 Цивільного кодексу України

    від: Товариства з обмеженою відповідальністю "Аптека911.юа", код ЄДРПОУ 43631965 (далі - Компанія або Виконавець), від імені якого на підставі статуту діє директор Мордик Костянтин Дмитрович;

   кому: невизначеному колу осіб, що здійснили успішну реєстрацію в електронній медичній інформаційній системі Аптека 911 та отримали статус аптечного закладу-партнера (далі — Замовник або Партнер);

   про що: укласти цей Публічний договір (оферту) про надання інформаційних послуг (далі— Договір) на вказаних нижче умовах.

Виконавець і Замовник надалі разом іменуються Сторони, а окремо - Сторона.

1.2. Договір викладений в стандартній та незмінній для усіх формі та є договором приєднання в розумінні ст. 634 Цивільного кодексу України. При здійсненні Замовником успішної реєстрації у електронній медичній інформаційній системі Виконавця, Замовник приєднується до цього Договору повністю і беззаперечно.

1.3. Умови цього Договору є однаковими для всіх аптечних закладів, що здійснили успішну реєстрацію на Сайті МІС.

2. ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ

2.1. База персональних даних - іменована сукупність впорядкованих персональних даних в електронній формі і / або у формі картотек персональних даних.

2.2. Електронна медична інформаційна система (МІС) - інформаційно-телекомунікаційна система, яка, зокрема, забезпечує формування та обробку  замовлень покупців (Користувачів) щодо товарів продавців (Аптечних закладів-партнерів). МІС, зокрема, надає Користувачеві можливість отримувати дистанційний (через мережу Інтернет) доступ до інформації про Продукцію Аптечних закладів-партнерів, дистанційно (через мережу Інтернет) замовляти Продукцію та оплачувати її безпосередньо Аптечному закладу-партнеру МІС, у якого придбається Продукція. 

МІС не здійснює продаж чи доставку Продукції, а лише допомагає комунікувати Користувачам та Аптечним закладам-партнерам щодо формування, оформлення та виконання замовлень..

Власником МІС є Виконавець.

2.3. Аптечні заклади-партнери (Партнери) – аптечні заклади, що успішно пройшли реєстрацію у системі МІС та яким надається право обмеженого доступу до Сайту з метою поширення та надання інформації про їх послуги і / або Продукцію, а також отримання заявок на бронювання або замовлення Продукції від користувачів з подальшим придбанням Продукції.

2.4. Замовлення - замовлення Користувача, оформлене на Сайті, на певну Продукцію Замовника, зі входом в особистий кабінет Користувача або без такого.

2.5. Інформаційні матеріали - це інформація про Продукцію Замовників, довідкова інформація про їх аптечні заклади, рекламні матеріали Замовників й будь-яка інша інформація, розміщена на Сайті Виконавцем в інтересах Замовників.

2.6. Користувач - юридична або фізична особа, зареєстрована на Сайті або особа, яка хоч би один раз відвідала Сайт, у тому числі без реєстрації.

2.7. Продукція - будь-які вироби (товари), роботи або послуги, які виготовляються, реалізуються, виконуються чи пропонуються Замовниками та Компанією для потреб Користувачів за допомогою Сайту.

2.8. Сайт - веб-сайт https://apteka911.ua/, який є верифікованою електронною медичною інформаційною системою Аптека 911, адміністратором якого є Виконавець, включаючи його мобільні версії й додатки.

2.9. Служби доставки - поштові оператори, з якими у Замовника існують договірні відносини на виконання Замовлень, та інформація про які розміщена на Сайті.

3. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

3.1. Згідно з цим Договором Замовник доручає та оплачує, а Виконавець приймає на себе виконання таких інформаційних послуг (далі - Послуги):

  • Забезпечення діяльності Сайту як електронної медичної інформаційної системи;
  • Розміщення на Сайті Інформаційних матеріалів Замовника відповідно до його заявки, поданої на електронну пошту або будь-якими іншими доступними погодженими Сторонами способами. Для розміщення на Сайті Інформаційні матеріали мають бути затверджені Виконавцем;
  • Забезпечення ідентифікації і/або авторизації Користувача з веденням відповідної Бази персональних даних "Користувачі";
  • Забезпечення здійснення Користувачем оптимального вибору Продукції за принципом "виявлення інтересу Користувача - максимальне забезпечення інтересу Користувача";
  • Забезпечення технічної можливості оформлення Замовлення Користувачем на Сайті;
  • Забезпечення можливості бронювати Продукцію за акційними цінами, визначеними Партнерами;
  • Забезпечення можливості здійснювати бронювання Продукції за допомогою програми “Доступні ліки”;
  • Забезпечення можливості брати участь у накопичувальній дисконтній програмі Партнерів;
  • Забезпечення функціонування колл-центру для консультації про наявність Продукції та оформлення Замовлення від імені Користувача;
  • Забезпечення технічної можливості пошуку аптечного закладу, найближчого до повідомленої Користувачем адреси або відділення Служби доставки;
  • Передача інформації Замовникові про конкретне Замовлення його Продукції;
  • Формування узагальнених  даних по Замовленнях на Продукцію Замовника;
  • Забезпечення контакту з Користувачем через (i) надсилання Користувачеві сервісних, юридичних, інформаційних, рекламних або іншого характеру листів на електронну пошту; (ii) здійснення дзвінків (у тому числі автоматично набраних і / або заздалегідь записаних) на номер телефону Користувача; (iii) відправка SMS, Viber- повідомлень або інших текстових повідомлень на номер телефону Користувача;
  • Забезпечення технічної можливості оплати Продукції Замовника на рахунок Замовника з допомогою Сайту.

4. ПОРЯДОК ВЗАЄМОДІЇ

4.1. Користувач при оформленні Замовлення через Cайт, в залежності від розташування Користувача або Замовника,  має наступні опції:

(i) залучити обраного поштового оператора для забезпечення доставки Продукції від імені та за рахунок Користувача на повідомлену Користувачем адресу або в обране Користувачем відділення поштового оператора з найближчого аптечного закладу або аптечного складу;

(ii) забронювати Продукцію в аптечному закладі-партнері за вибором Користувача.

(ііі) отримати можливість замовити викуп та доставку сформованого замовлення третіми особами (незалежними від Виконавця сервісами).

4.2. При виборі Користувачем опції 4.1 (i), Cайт за допомогою відповідних алгоритмів знаходить найближчий по відстані аптечний заклад-партнер; повідомляє Користувача, який аптечний заклад-партнер (тобто, який Замовник) буде фактичним продавцем замовленої Продукції з можливістю підтвердити або відхилити Замовлення. Якщо Користувач підтверджує Замовлення - це означає, що вибір продавця Продукції Сайтом повністю відображає його вибір й співпадає з ним. Якщо Користувача не влаштовує вибір продавця Продукції - він може відмовитися від Замовлення та вибрати опцію 4.1 (ii). Якщо замовлення містить продукцію, доставка якої Замовником (залученим поштовим оператором) не є можливою згідно законодавства, Користувачеві надається можливість скористатися послугами третіх (незалеєних від Замовника або Виконавця) осіб для організації викупу та доставки відповідних товарів. Після підтвердження Замовлення Виконавець повідомляє відповідному Замовникові дані Замовлення на електронну пошту, надану Замовником, або будь-яким іншим доступним та погодженим Сторонами способом.

4.3. При виборі Користувачем опції 4.1 (ii), Виконавець відразу повідомляє відповідному Замовникові дані Замовлення на електронну пошту, надану Замовником, або будь-яким іншим доступним та погодженим Сторонами способом.

4.4. Після отримання даних про Замовлення, Замовник здійснює усі необхідні дії для його виконання.

4.5. Замовник зобов'язується впродовж 3-х робочих днів після завершення кожного календарного місяця направляти на електронну пошту Виконавця звіт про продану за допомогою ресурсів Сайту Продукцію за формою, приведеною в Додатку №1 до цього Договору (далі - Звіт).

4.6. Виконавець залишає за собою право звірити дані Звіту зі своїми даними про оформлені за допомогою сайту Замовлення.

4.7. У разі відсутності заперечень у Виконавця відносно даних в Звіті, він на підставі такого Звіту готує акт про надані послуги, рахунок на оплату послуг та направляє їх на електронну пошту Замовника з подальшим напрямом в паперовому виді.

4.8. У разі наявності заперечень у Виконавця відносно даних в Звіті, він повідомляє про це Замовника з проханням надати підтвердження впродовж встановленого терміну. У разі ненадання підтверджень впродовж встановленого терміну або надання неналежних підтверджень, Виконавець готує акт про надані послуги, рахунок на оплату послуг на підставі своїх даних про Замовлення та направляє їх на електронну пошту Замовника з подальшим напрямом в паперовому виді.

4.9.Якщо впродовж 10 календарних днів з моменту надання рахунку Замовник не направить письмових заперечень відносно даних, приведених в рахунку, вважається, що Замовник прийняв рахунок в тому вигляді, в якому він був наданий йому, претензій у нього немає й рахунок підлягає оплаті.

4.10. Після отримання в паперовому виді Замовником акту про надані послуги, Замовник впродовж 10 календарних днів з моменту отримання повинен підписати, поставити друк та направити 1 екземпляр акту на адресу Виконавця.

5. ОПЛАТА ПОСЛУГ

5.1. Замовник зобов'язується прийняти Послуги, що надаються відповідно до цього Договору, та оплачувати Виконавцеві їх вартість (далі - Винагорода).

5.2. Розмір Винагороди складає 2% від вартості реалізованою за допомогою використання ресурсів Сайту Продукції Замовника, якщо Сторони окремо не домовляться про інше належним чином та в письмовому вигляді.

5.3. Винагорода за зроблені Послуги оплачується Замовником Виконавцеві щомісячно на підставі рахунку, виставленого Виконавцем. Рахунок оплачується Замовником впродовж 30 календарних днів з дати його надання.

5.4. Договір передбачає можливість оплати Винагороди Замовником шляхом внесення передоплати (згідно з виставленим рахунком або без такого), з подальшим коригуванням остаточної суми Винагороди, що підлягає оплаті, та сплатою залишкових сум за результатами місяця, кварталу або року за домовленістю Сторін.

5.5. Оплата здійснюється шляхом банківського переказу в національній валюті України на банківський рахунок Виконавця, вказаний в рахунку за надані Послуги.

5.6. Витрати, пов'язані з банківським переказом, покладаються на Замовника, якщо вони нараховані банком Замовника, та на Виконавця, якщо вони нараховані банком Виконавця.

5.7. Обов'язок Замовника сплатити Винагороду вважається повністю виконаним після надходження коштів у відповідній сумі на банківський рахунок Виконавця.

6. ГАРАНТІЇ, ПРАВА І ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН

6.1. Сторони наступним заявляють і гарантують, що кожна з них має усі необхідні повноваження, реєстраційні документи, дозволи й узгодження (зокрема діючу ліцензію на провадження господарської діяльності з виробництва (виготовлення) лікарських засобів в умовах аптеки, оптової, роздрібної торгівлі лікарськими засобами, електронної роздрібної торгівлі лікарськими засобами), які залежно від обставин необхідні для реалізації Продукції Замовником і виконання умов цього Договору. Кожна зі Сторін зобов'язується письмово повідомити іншу Сторону впродовж 24 годин (чи як тільки це стане можливим), коли такі повноваження, реєстраційні документи, дозволи або узгодження вилучаються, що може вплинути на правомірність виконання цього Договору. Порушення цього розділу слід розглядати як істотне порушення Договору.

6.2. Сторони гарантують, що:

вони мають відповідний об'єм правосуб'єктності та усі повноваження, необхідні для укладення і виконання цього Договору, а також отримали усі дозволи та узгодження, необхідні для укладення і виконання цього Договору відповідно до застосовного права, своїх засновницьких документів і внутрішніх положень;

вони не знаходяться в процесі та не мають ніяких ознак банкрутства, реорганізації або ліквідації; ніяких позовів (заяв) про визнання банкрутом (неплатоспроможним) не подано проти них відповідно до чинного законодавства України або іншої держави (яке може бути застосовне) і виконання цього Договору не приведе до виникнення ознак банкрутства (неплатоспроможності) в Замовника або Виконавця;

вони разом і кожен окремо у момент укладення Договору аж ніяк не обмежені в праві робити висновок і виконувати цей Договір, ні законом, ні судовим рішенням, ні в силу договірних зобов'язань, ні іншим способом. Сторони гарантують, що цей Договір є їх вільним волевиявленням;

вони укладають цей Договір не під впливом важкої для них обставини й не на невигідних для них умовах;

цей Договір спрямований на реальне настання правових наслідків, обумовлених їм, і не має на меті приховання будь-якої іншої угоди;

вони розуміють усі істотні умови цього Договору, у тому числі, але не обмежуючись, природу цього Договору, права й обов'язку Сторін за даною угодою, і що Сторони не укладають цей Договір під впливом помилки або загрози.

6.3. До здійснення першого розміщення на Сайті Інформаційних матеріалів Замовника, Замовник повинен здійснити реєстрацію у електронній медичній інформаційній системі Аптека 911, передати Виконавцеві завірені копії наступних документів : (i) ліцензії, що дозволяє здійснювати діяльність з лікарськими засобами; (ii) виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців і громадських формувань; (iii) виписки з реєстру платників (єдиного податку і / або ПДВ) податків. Замовник також повинен надати Виконавцеві електронну пошту для комунікації відповідно до цього Договору (на цю пошту Виконавець повинен відправляти усі повідомлення або документи, що підлягають направленню електронною поштою відповідно до цього Договору).

6.4. Сторони зобов'язуються дотримуватися законодавства України та внутрішніх стандартних операційних процедур, що стосуються боротьби з корупцією (далі - Антикорупційні закони). Сторонам забороняється пропонувати або передавати прямо або побічно будь-які цінності посадовцям в значенні, приведеному в Законі України "Про відвертання корупції" або будь-якій іншій особі, юридичній особі або установі, які є суб'єктами відповідальності за законом України "Про відвертання корупції" з метою : i) виграти або зберегти бізнес для Сторони; ii) неналежного впливу на дії або рішення, які принесуть користь Стороні; iii) отримати неправомірну вигоду для Сторони. Сторони зобов'язуються зберігати точну і прозору звітність для відображення угод і платежів. У випадку якщо одна зі Сторін порушить або є підстави вважати, що можливо порушила вимоги цього розділу, вона повинна негайно й у письмовій формі повідомити іншу Сторону і співпрацювати з іншою Стороною в розслідуванні та документуванні фактів порушення. Порушення цього розділу слід розглядати як істотне порушення Договору. У такому разі інша Сторона матиме право негайно припинити дію Договору шляхом письмового повідомлення про це іншої Сторони. У такому разі Договір вважається розірваним з дати відправлення повідомлення.

6.5. Для виконання цього Договору персональні дані Користувача, надані їм на Сайті або їх частина можуть передаватися Виконавцем Замовникові. Така передача здійснюється Виконавцем відповідно до наданого Користувача згодою на обробку персональних даних, Положенням Виконавця про обробку і захист персональних даних і Законом України "Про захист персональних даних". Замовник зобов'язується при укладенні, виконанні та після припинення цього Договору дотримуватися вимог Закону України "Про захист персональних даних", а також Положення Виконавця про обробку і захист персональних даних, розміщеного на Сайті.

6.6. Співробітники Замовника, що мають доступ до персональних даних, у тому числі що здійснюють їх обробку, зобов'язані не допускати розголошення у будь-який спосіб персональних даних, які їм були довірені або які стали ним відомі у зв'язку з виконанням професійних, службових або трудових обов'язків. Співробітники Замовника, що мають доступ до персональних даних, у тому числі що здійснюють їх обробку, у разі порушення ними вимог Закону України "Про захист персональних даних" несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України.

6.7. Замовник гарантує, що Інформаційні матеріали, які надаються ним для розміщення на Сайті, не порушують прав і законних інтересів третіх осіб, чинного законодавства, а також не містять загроз або інформацію, яка, дискредитує, ображає, принижує честь і гідність або ділову репутацію або порушує недоторканність приватного життя Користувача, виконавця, інший замовник або третя особа. Виконавець залишає за собою право відмовити Замовникові в розміщенні Інформаційних матеріалів або їх частини, якщо Виконавець вважає, що такі Інформаційні матеріали не відповідають чинному законодавству України, несуть репутаційні риски для Виконавця або з будь-яких інших причин з поясненням або без такого на розсуд Виконавця.

6.8. Замовник гарантує, що Інформаційні матеріали, які надаються ним для розміщення на Сайті містять правдиву, актуальну і повну інформацію, а також відповідають вимогам, встановленим до інформації про Продукцію п. 1 ст. 15 Закону України "Про захист прав споживачів".

6.9. Виконавець зобов'язується розмістити на Сайті Договір публічної оферти та ознайомити з ним Користувача перед здійсненням замовлення Продукції у МІС та забезпечити погодження Користувача з умовами Оферти на Сайті МІС шляхом проставлення відмітки «Згоден» напроти виразу «Я згоден з текстом цієї Оферти і приймаю всі її умови за власним бажанням».

6.10. Виконавець зобов’язується забезпечити функціональну можливість Користувача оформити замовлення, обрати спосіб отримання замовлення та забезпечити оплату замовлення на рахунок Замовника (за умови обрання Користувачем такого способу оплати).

6.9. Домовленості Сторін за даною угодою спрямовані виключно на реалізацію функції Cайта як МІС, зокрема забезпечення інформування Користувачів про Продукцію Замовника, забезпечення оформлення замовлення Користувача на Сайті та передачі інформації про замовлення Замовнику, забезпечення здійснення Користувачем оптимального вибору Продукції за принципом "виявлення інтересу Користувача - максимальне забезпечення інтересу Користувача". МІС не здійснює продаж Продукції. У будь-якому разі будь-які домовленості Сторін відповідно до цього Договору або у зв'язку з ним не мають на меті недопущення, усунення або обмеження конкуренції та не можуть вважатися антиконкурентними узгодженими діями в розумінні Закону України "Про захист економічної конкуренції".

6.10. Виконавець, як адміністратор Cайту, і особа, яка може проаналізувати поведінку Користувачів на Сайті на підставі зібраних і оброблених файлів Cookie (збір і обробка таких файлів здійснюється згідно з розміщеним на Сайті Положення про файли Cookie), залишає за собою право розробляти вигідні комерційні пропозиції для Користувачів відносно певної Продукції, розміщеною на Сайті (зокрема, пропонувати акції й знижки на певну Продукцію) (далі - Окрема комерційна пропозиція). Виконавець не менше чим за 5 робочих днів до розміщення Окремої комерційної пропозиції на Сайті, повідомляє про це і про його умови Замовникові шляхом напряму повідомлення на електронну пошту Замовника. Замовник впродовж 5 робочих днів або впродовж іншого терміну, встановленого в повідомленні, може відмовитися від участі в Окремій комерційній пропозиції з напрямом чітко вираженої відмови на електронну пошту Виконавця. У такому разі аналогічна Продукція Замовника, відносно якої Виконавець розміщує Окрему комерційну пропозицію на Сайті, не розміщуватиметься на Сайті і / або не буде доступна для перегляду або замовлення Користувачами на період дії Окремої комерційної пропозиції. У разі відсутності чітко вираженої відмови Замовника від участі в Окремій комерційній пропозиції впродовж встановленого терміну, Замовник автоматично приєднується до Окремої комерційної пропозиції в контексті Замовлень, здійснених за допомогою ресурсів Сайту, і гарантує, що їм будуть дотримані усі заявлені на Сайті умови такої Окремої комерційної пропозиції.

6.11. Замовник гарантує якість Продукції, інформація про яку розміщена на Сайті Виконавця і безпосередньо відповідає за якість, комплектність, упаковування і маркування Продукції перед Користувачами або іншими покупцями.

6.12. Сторони домовляються і заявляють, що їх відносини є відносинами незалежних контрагентів і що ні в якому разі та ні за яких обставин Виконавець не є представником Замовника перед Користувачами. Виконавець не несе відповідальності відносно будь-яких скарг або позовів, пов'язаних з якістю, комплектністю, упаковуванням, маркуванням або доставкою Продукції Замовника Користувачам з використанням ресурсів Сайту. Замовник повинен організовувати розгляд усіх скарг і / або позовів, пов'язаних з придбанням Продукції у Замовника, безпосередньо, без залучення Виконавця.

6.13. Замовник підтверджує, що він цілком і повністю ознайомлений і згоден з Умовами користування Сайтом, Положення Виконавця про обробку і захист персональних даних і Положення Виконавця про файли Cookie.

6.14. Виконавець має право без жодного узгодження із Замовником поступитися / передати свої права та обов'язки за даною угодою третій особі, наприклад, якщо Сайт або його частина буде відчужений, яким-небудь чином переданий такій третій особі в порядку, визначеному чинним законодавством України. Виконавець письмово повідомляє Замовника про таку поступку / передачі.

6.15. Замовник не має права поступитися / передати свої права та обов'язки за даною угодою якій-небудь третій особі.

7. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ ІНФОРМАЦІЇ

7.1. Сторони розуміють і погоджуються, що будь-яка інформація, дані, результати, знання, ноу-хау і / або комерційні таємниці, що стосуються організації і / або ведення бізнесу Сторін, що розкриваються однією Стороною при виконанні цього Договору або в ході переговорів Сторін для будь-якого подальшого потенційного ділового обговорення, є конфіденційною інформацією (далі - Конфіденційна інформація). Жодна зі Сторін не повинна розкривати або розголошувати таку Конфіденційну інформацію будь-якій третій особі, а також використати таку інформацію для інших цілей чим мета, передбачена цим Договором без попередньої письмової згоди іншої Сторони. Розкриття Виконавцем Конфіденційної інформації своїм співробітникам і / або пов'язаним особам не можна вважати розкриттям третім особам відповідно до цього Договору і дозволяється за умови дотримання такими співробітниками і / або пов'язаними особами умов конфіденційності, викладених в цьому пункті.

8. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

8.1. У разі невиконання або неналежного виконання умов цього Договору Сторони несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України.

8.2. У разі прострочення оплати або неповної оплати рахунків Виконавця, що підлягають оплаті, Замовник виплачує Виконавцеві штраф у розмірі 0,5% від загальної суми неоплаченої Винагороди за кожен тиждень впродовж перших 4-х тижнів прострочення і 1% за кожен подальший тиждень, який почався. Загальна сума штрафу за прострочення не може перевищувати 10% від неоплаченої в строк суми грошових коштів.

8.3. Стороны розуміють, що в будь-якому разі Виконавець не несе відповідальності за:

будь-які збитки (включаючи втрату грошей, зв'язків або репутації, прибутку, інших нематеріальних втрат, будь-які прямі або непрямі збитки) і / або упущену вигоду Замовника і / або третіх сторін;

будь-які дії / бездіяльність будь-яких третіх сторін (у тому числі, але не виключно Користувачів, інших осіб, поштових операторів, служб доставки, інших Замовників).

8.4. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання зобов'язань за Договором, якщо вони є наслідком обставин непереборної сили (форс-мажор), а саме: стихійних лих, військових дій будь-якого характеру, блокади, заборони експорту або імпорту, прийняття актів уряду. У цих випадках термін виконання зобов'язань за Договором подовжується на якийсь час, рівне терміну, впродовж якого вказані обставини тривають.

8.5. Сторона, для якої стало неможливим виконання зобов'язань за даною угодою, зобов'язана негайно інформувати іншу Сторону про настання, тривалість і припинення вищезгаданих обставин письмово. Неповідомлення або несвоєчасне повідомлення про форс-мажорні обставини позбавляє відповідну Сторону права посилатися на них в майбутньому. Наявність форс-мажорних обставин має бути підтверджена відповідною торгово-промисловою палатою.

8.6. Якщо вказані обставини діятимуть більше 3 місяців, то кожна зі Сторін має право відмовитися від подальшого виконання Договору. Така відмова від Договору не звільняє Замовника від наявних фінансових зобов'язань за даною угодою.

9. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ

9.1. Договір вважається укладеним і набуває чинності для Сторін з моменту успішної реєстрації у системі МІС і діє впродовж 1 року з моменту укладення, але у будь-якому разі до виконання фінансових зобов'язань Замовника по оплаті винагороди.

9.2. Строк дії Договору може бути автоматично продовжений на такий же строк за умови, що жодна зі Сторін за 30 календарних днів до закінчення терміну дії Договору не повідомила іншу Сторону про своє небажання подовжувати дію Договору шляхом напряму відповідного письмового повідомлення.

9.3. Цей Договір може бути достроково розірваний за взаємною згодою Сторін.

9.4. Цей Договір може бути достроково розірваний за ініціативою однієї зі Сторін за умови попереднього письмового повідомлення іншої Сторони не менше чим за 30 календарних днів до такого розірвання.

9.5. У разі істотного порушення Замовником умов цього Договору, порушення Замовником чинного законодавства, припинення ув'язненого між Сторонами Публічного договору (оферти) комерційної концесії (франчайзингу), Виконавець має право негайно розірвати дію Договору шляхом письмового повідомлення про це іншої Сторони. У такому разі Договір вважається розірваним з дати відправлення повідомлення.

9.6. Після будь-якого дострокового припинення Договору, Виконавець зобов'язаний негайно визначити суми, які мають бути сплачені Замовником, і Замовник оплачує такі суми впродовж 30 календарних днів після надання рахунку.

10. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

10.1. У випадках, не передбачених цим Договором, Сторони керуються чинним законодавством України.

10.2. Цей Договір складений при повному усвідомленні Сторонами його умов.

10.3. Недійсність будь-якого з положень цього Договору не тягне недійсної інших положень Договору або Договору в цілому. Таке недійсне положення має бути якнайшвидше замінене на дійсне положення, яке найкраще відбиває первинні інтереси Сторін.

10.4. Всі суперечності та розбіжності, що виникають за цим Договором, вирішуються шляхом проведення переговорів між Сторонами.

10.5. У разі неможливості вирішення суперечностей шляхом переговорів, вони вирішуються у судовому порядку згідно з чинним законодавством України.

10.6. Ця версія Договору може час від часу змінюватися, модифікуватися, удосконалюватися. Оновлена версія Договору публікується на Сайті.

10.7. Відносини між Сторонами регулюються версією Договору, що діє на момент укладення.

11. РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ

ТОВ "Аптека911.юа", код ЄДРПОУ 43631965, 61038, Харківська область, місто Харків, в'їзд Білостоцький, будинок 3, e-mail: apteka911@apteka911.com.ua

 

Директор Мордик К.Д.

УВАГА! Ціни актуальні лише в разі оформлення замовлення в електронній медичній інформаційній системі Аптека 9-1-1. Ціни на товари в разі купівлі безпосередньо в аптечних закладах-партнерах можуть відрізнятися від тих, що зазначені на сайті!

Завантаження
Промокод скопійовано!