Дисконтна картка

Активація дисконтної карти для постійних клієнтів Аптечних закладів-партнерів

Накопичувальна дисконтна програма реалізується виключно нашими Аптечними закладами-партнерами. Дана програма доступна для покупців, які придбали дисконтну картку в будь-якому Аптечному закладі-партнері.

Правила активації дисконтних карток

Як працює накопичувальна дисконтна програма Аптечних закладів-партнерів?

Участь в довгостроковій накопичувальній дисконтній програмі Аптечних закладів-партнерів дозволяє:

  • накопичувати бонуси в розмірі 5-9% від вартості кожної покупки, придбаної за роздрібною ціною;
  • накопичувати бонуси і підвищувати відсоток дисконтної карти;
  • накопичувати решту на дисконтну карту. Це дозволяє здійснювати покупки швидше, а накопичену решту використовувати для списання при наступних покупках;
  • використовувати накопичені бонуси для часткового розрахунку за товари в Аптечних закладах-партнерах. При цьому, 1 (один) накопичений бонус = 1 грн., яким можна скористатися при здійсненні наступної покупки;
  • створювати бонусний рахунок для оплати майбутніх покупок.

Накопичення і списання бонусів можливо тільки в рамках торгової націнки (наприклад, закупівельна ціна на лікарський засіб - 100 грн., А роздрібна 110 грн. На карті є 15 грн. накопичень. Таким чином можна розрахуватися лише 10 бонусами і придбати товар за 100 грн).

Який термін дії накопичувальної дисконтної програми в Аптечних закладах-партнерах? 

Програма діє необмежений час і може бути припинена тільки Аптечним закладом-партнером. У цьому випадку учасники будуть повідомлені за 3 (три) місяці до її завершення. Повідомлення про припинення програми буде розміщено на сайті Електронної медичної інформаційної системи Аптека 9-1-1, або учасники будуть сповіщені іншим способом, встановленим Аптечним закладом-партнером.

Де діють накопичувальні дисконтні карти Аптечних закладів-партнерів?

Накопичувальні дисконтні картки діють у всіх точках продажу - аптечних закладах, які є партнерами медичної інформаційної системи Аптека 9-1-1.

Що таке накопичувальна дисконтна картка?

Накопичувальна дисконтна картка (дисконтна картка) - це підтвердження участі в програмі лояльності. За допомогою неї можна накопичувати бонуси від покупок, розраховуватися ними і користуватися бонусним рахунком.

Щоб використовувати повний функціонал дисконтної карти, необхідно зареєструвати її на сайті apteka911.ua, заповнивши всі обов'язкові поля при реєстрації.

Що таке накопичення або накопичені бонуси?

Накопичення або накопичені бонуси - це винагорода за здійснені покупки в Аптечних закладах-партнерах.

Як отримати накопичувальну дисконтну картку Аптечного закладу-партнера?

Щоб приєднатися до накопичувальної дисконтної програми, необхідно придбати дисконтну картку в будь-якій аптеці наших партнерів.

Вартість реєстрації дисконтної карти становитиме 20 гривень (двадцять гривень).

Який термін дії дисконтної картки?

Дисконтна картка має необмежений термін дії. При відсутності будь-яких операцій з використанням накопичувальної дисконтної картки протягом 6 (шести) місяців вона може бути заблокована.

Як активувати накопичувальну дисконтну картку?

Активувати накопичувальну дисконтну картку можна в будь-якому Аптечному закладі-партнері. Активація дисконтної карти відбувається автоматично після її придбання.

Для отримання додаткових бонусів і переваг необхідно самостійно зареєструвати карту на сайті apteka911.ua.

Що таке «особистий кабінет» і для чого він потрібен?

Особистий кабінет - це спеціальний розділ сайту, доступний тільки для учасників дисконтної програми лояльності наших Аптечних закладів-партнерів. У своєму особистому кабінеті учасник дисконтної програми може отримувати персональні пропозиції та інформацію про стан свого бонусного рахунку.

Чи можна самостійно змінити дані внесені в моїй анкеті?

Так, змінювати свої анкетні дані можна, зателефонувавши на гарячу лінію (0-800-500-488) для зв'язку з адміністратором програми.

Чи захищені мої особисті дані?

Так, всі дані захищені відповідно до Закону України "Про захист персональних даних".

Що таке номер картки?

Це порядковий номер, який нанесений на дисконтну картку під штрих-кодом, він обов'язковий при реєстрації на сайті apteka911.ua.

Коли активується дисконтна картка?

Дисконтна картка буде активована автоматично після закриття чека.

Як отримати більше накопичень на картку?

Здійснюючи покупки в наших Аптечних закладах-партнерах, в т.ч. замовляючи товари через наш сайт, у Вас є можливість отримати максимальний накопичувальний відсоток - 9%

Шкала підвищення відсотка накопичення грошових коштів на карту:

Сума покупок (грн.) % накопичення
до 2000 грн. 5%
від 2000 грн. до 3200 грн. 6%
від 3200 грн. до 4800 грн. 7%
від 4800 грн. до 6800 грн. 8%
від 6800 грн. 9%

За кожні витрачені 5000 грн. на покупки протягом одного календарного місяця - учасник дисконтної програми отримує додатково + 1% до відсотка накопичень на наступні покупки протягом цього ж календарного місяця.

Але з нового календарного місяця додатковий накопичувальний відсоток анулюється.

Також діє можливість отримання додаткового відсотка накопичень на свій День народження (в період 3-х днів до і 3-х днів після дати народження).

Як дізнатися, які акції пропонуються для учасників дисконтної програми?

Перелік усіх доступних пропозицій можна дізнатися за телефоном гарячої лінії: 0-800-500-488 (всі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних і мобільних телефонів у межах України безкоштовні), а також на нашому сайті, сайтах наших Аптечних закладів-партнерів і у всіх аптеках наших партнерів.

Як дізнатися, скільки накопичених бонусів на моїй дисконтній картці?

Після активації дисконтної картки можна стежити за кількістю своїх накопичених бонусів на сайті в особистому кабінеті. Ця інформація також переважно відображається на чеках Аптечних закладів-партнерів, а також можна запитати про кількість своїх накопичених бонусів у оператора за телефоном гарячої лінії (0-800-500-488).

Як розраховуватися накопиченими бонусами?

Щоб розрахуватися накопиченими бонусами за покупки в Аптечних закладах-партерах, необхідно надати працівникові відповідної аптеки накопичувальну дисконтну картку або сказати номер телефону, на якій зареєстрована ваша картка.

Чи можуть накопичені бонуси анулюватись?

Накопичені бонуси можуть анулюватись, якщо вони не будуть використані протягом 6 (шести) місяців. Анульовані накопичені бонуси не повертаються.

Якщо не нарахували або неправильно списали накопичені бонуси?

При виникненні питань щодо неправильного нарахування або списання накопичених бонусів за дисконтною карткою, необхідна обов'язкова наявність чека, в якому була зафіксована транзакція. При відсутності чека претензії не приймаються.

Повернення накопичень при поверненні товару.

При поверненні товару, який придбаний за рахунок накопичених бонусів, списані при цьому бонуси, повертаються на бонусний рахунок учасника.

При поверненні товару, який частково оплачений готівкою, а частково за рахунок надання знижки у вигляді зменшення вартості товару за накопичені бонуси, частина суми покупки повертається учаснику готівкою, а решта у вигляді накопичень повертається на бонусний рахунок.

Що таке бонусний рахунок накопичувальної дисконтної картки Аптечних закладів-партнерів?

Бонусний рахунок - це рахунок, який надає накопичувальна дисконтна програма для здійснення бонусних операцій, пов'язаних з покупками в Аптечних закладах-партерах. Бонусним рахунком можна користуватися тільки в аптечних закладах наших партнерів.

Бонусний рахунок ведеться в гривнях.

Учасник накопичувальної дисконтної програми може зараховувати кошти на бонусний рахунок, а також перераховувати решту з чека на карту.

Вносити кошти на бонусний рахунок картки можна тільки через касу відповідного Аптечного закладу-партнера.

Як перевірити баланс бонусного рахунку?

Інформацію про баланс бонусного рахунку можна побачити в чеку або в особистому кабінеті на сайті apteka911.ua. Також отримати ці дані можна звернувшись на гарячу лінію: 0-800-500-488 (всі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних і мобільних телефонів у межах України безкоштовні).

Скільки дисконтних карток може отримати одна людина?

Одна людина може зареєструвати на себе тільки одну накопичувальну дисконтну картку.

На один мобільний телефон також можна зареєструвати тільки одну накопичувальну дисконтну карту.

Чи можна подарувати дисконтну картку?

Ні. Щоб отримати дисконтну картку, особа повинна звернутися до відповідного Аптечного закладу-партнера і зареєструвати власну дисконтну картку.

Чи можна перереєструвати дисконтну картку на іншу людину?

Ні.

Коли бонуси стають доступними для розрахунків після поповнення дисконтної картки на касі?

Бонуси стають доступними для розрахунків на наступний день після поповнення дисконтної картки.

Як поповнити бонусний рахунок дисконтної картки?

Щоб поповнити бонусний рахунок дисконтної картки, необхідно на будь-якій касі озвучити касиру суму поповнення і надати дисконтну картку. Після цього касир вносить суму бажаного поповнення. Дана операція може проводитися як за готівковий розрахунок, так і за безготівковий. По завершенню операції поповнення, касир зобов'язаний видати покупцеві чек, в якому буде відображена операція. Сума поповнення, яка вноситься на бонусний рахунок з'являється на балансі дисконтної картки на наступну добу після поповнення.

Що робити, якщо дисконтна картка заблокована?

У разі, якщо дисконтну картку заблокували, необхідно зателефонувати за телефоном гарячої лінії: 0-800-500-488 (всі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних і мобільних телефонів у межах України є безкоштовними) і дізнатися причину, а також уточнити дії по її відновленню.

Що робити при втраті дисконтної картки?

Якщо дисконтна картка загублена або пошкоджена, необхідно негайно зателефонувати за телефоном гарячої лінії (0-800-500-488) і заблокувати її. Дисконтна картка буде заблокована миттєво, а всі накопичення і бонуси залишаться захищеними від використання сторонніми особами.

Щоб відновити дисконтну картку слід: придбати нову дисконтну картку на загальних умовах вступу в програму лояльності за 20 грн. (двадцять гривень) з урахуванням ПДВ в кожному чеку. Після чого касир аптечного закладу-партнера зв'яжеться з співробітником дисконтного відділу і особисті дані власника втраченої картки будуть перенесені на нову. Або можна звернутися самостійно по телефону гарячої лінії в контактний центр (0-800-500-488) і разом з оператором перенести дані загубленої/пошкодженої дисконтної картки на нову. Після проведення операції всі накопичені бонуси і історія операцій по загубленій/пошкодженій картці будуть перенесені на нову.

Як відмовитися від розсилки?

Щоб відмовитися від SMS і E-mail розсилки накопичувальної дисконтної програми, потрібно зателефонувати за телефоном гарячої лінії або зазначити відповідне поле в особистому кабінеті на сайті apteka911.ua.

УВАГА! Увага! Ціни актуальні лише при оформленні замовлення в електронній медичній інформаційній системі Аптека 9-1-1. Ціни на товари при купівлі безпосередньо в аптечних закладах-партнерах можуть відрізнятися від тих, що зазначені на сайті!

Завантаження
Промокод скопійовано!