Ревізор – не ворог для аптеки!
Для більшості людей кар'єрний успіх вимірюється роками. Але в нашій компанії не треба «висиджувати» посади. На що довелося піти, аби у 25 років очолити один з «найсуворіших» підрозділів – контрольно-ревізійний відділ, розповідає його керівник Аліна Тараненко.
Роботу ревізорів «уславила» Ольга Фреймут. До виходу її реаліті-шоу з ними стикалися хіба що бухгалтери та фінансисти. Але з появою на екранах «Ревізору» про них дізналися всі. І всі їх, м'яко кажучи, не злюбили, адже надто відверто вони шукали погане навіть там, де до їх появи все було гаразд. Але Аліна попри це обрала для себе такий фах абсолютно свідомо.
Якщо розглядати кар`єру з моменту вступу до вишу, як заведено навіть в трудовій книжці, то все почалося зі вступу до Національного фармацевтичного університету на спеціальність «Економіка підприємства та логістика». Я навчалася на стаціонарі та після закінчення першого курсу вирішила, що вже потрібно думати про майбутнє. Отже, почала шукати місце роботи з відповідним графіком, без відриву, так би мовити, від навчання.
Але самі розумієте, як усі працедавці мріють взяти до себе в штат дівчину 19 років без будь-якого досвіду. Єдиним моїм аргументом на співбесідах було велике бажання працювати. Проте воно зазвичай сприймалося керівниками, що проводили співбесіди, скоріше як виправдання і зі мною прощалися черговою обіцянкою: «Ми вам зателефонуємо». До речі, жоден не зателефонував!
…записатися на співбесіду в нашу компанію. Цю компанію я добре знала, тому що тут вже понад 25 років працює моя мама. Я розуміла, що не може йтися ні про яку роботу, хоча б трохи наближену до мого фаху, тому вирішила спробувати себе оператором в call-центрі. На співбесіді я справила враження саме своїм бажанням працювати. Мене взяли! Випробувальний термін пройшов успішно. Це було у 2015 році.
О, то був тривалий і нелегкий шлях. За цей час я ким тільки не працювала: і оператором відеоспостереження, і фахівцем з обліку робочого часу, і керівником відділу обліку робочого часу. Потім була керівником call-центру Аптечного кур'єра, старшим менеджером операційного відділу. А потім вже очолила контрольно-ревізійний відділ.
У компанії працюють співробітники різного віку і потрібно вміти довести свою думку, а з огляду на мій вік це було не просто.
Коли мене призначили на посаду керівника відділу, то я розпочала з самого початку вивчати контрольно-ревізійну справу. Ну, а після опанування теорії відбулася і перша ревізія у червні 2019 року. Це була аптека «Спартаківська». На той час ревізії проводились вночі: переоблік тривав з 20:00 до 06:00. Дуже виснажливо, та й вірогідність помилки через такий режим зростає. Тоді керівництво компанії запланувало змінити процес проведення інвентаризацій і тепер вона проводиться вдень, під час обслуговування клієнтів.
У контрольно-ревізійному відділі (КРВ) працює 2 бухгалтери та 70 ревізорів. На сьогодні групи КРВ розташовані у трьох містах: Харкові – це найбільша наша філія, Житомирі та Запоріжжі. Зрозуміло, що це не межа, плануємо ще відкривати представництва в інших містах України.
Усе! Залишки товарно-матеріальних цінностей, зовнішній вигляд аптеки та працівників, наскільки ефективно працює реклама, чи правильно викладений товар на вітрині…
Регламент прописаний у ревізора в документі «Паспорт посади», де вказана стандартна послідовність дій робочого процесу. Але в кожній аптеці перед початком інвентаризації старший ревізор розподіляє обов'язки по переобліку між членами своєї групи.
Ревізори приймаються до відділу лише після співбесіди зі мною. Адже я відповідаю за результати їхньої роботи, отже, маю розуміти, наскільки вони досвідчені та відповідальні. Якщо виникає потреба в людях, тому що розширюють штат, тоді організовують навчальний клас для новачків. Коли ж йдеться про прийом 1-2 співробітників, то їх адаптацією і навчанням займаються старші ревізори. Для цього обираються, зрозуміло, зразкові аптеки.
Співробітники аптек досить часто вважають, що ревізори налаштовані проти них. Кому ж сподобається, коли його прийшли перевіряти? Так, під час перевірок можуть виявитися певні проблеми. Але інвентаризація проходить саме для того, щоб ці проблеми перестали бути проблемами, тобто щоб навести порядок і допомогти аптеці працювати краще, підвищити результативність. Тобто обидві структури працюють на користь компанії, а не одна проти одної. Однак налаштувати обидві сторони на співпрацю буває ой як нелегко!
Працьовитість. Гарна риса. Мене ніколи не лякали ані обсяги роботи, ані те, що я можу чогось не знати. Потрібно вивчити нову структуру? Розібратися з новими правилами? Без проблем! Сідаю і лупаю цю скелю, поки не розкладу все по поличках.
Ще вважаю своєю перевагою вміння не плутати робочі питання з особистими. Цьому мене завжди вчила мама Інна Олександрівна Пегусова, вона наш головний фахівець, тому я вчуся в неї і як донька, і як колега. Головне правило: приймати рішення об'єктивно! У жодному разі особиста думка чи суб`єктивна оцінка не мають впливати на виконання роботи.
Але не подумайте – я не залізна леді! Хоча іноді доводиться такою бути заради результату.
Власникам компанії! Увага до кожного працівника та підтримка, яку ми відчуваємо з їх боку, – найкращий внесок у наше спільне майбутнє. Насправді ми хочемо одного й того ж: зробити успішною нашу компанію, а отже, й кожного з нас. Обіцяю – ми не підведемо!
Дата створення: 27.12.2021 Дата оновлення: 07.07.2022
УВАГА! Ціни актуальні лише в разі оформлення замовлення в електронній медичній інформаційній системі Аптека 9-1-1. Ціни на товари в разі купівлі безпосередньо в аптечних закладах-партнерах можуть відрізнятися від тих, що зазначені на сайті!
{{docMaster.documentName}}
{{docVisa.documentName}}