Орач Ольга Леонідівна

Орач Ольга Леонідівна

Заступник відділу корпоративних питань та юридичної практики корпорації. Очолює відділ ліцензійно-дозвільної документації. Керівник проєкту "Мобільний аптечний пункт".

Головним правилом командної роботи є вміння та бажання доводити справу до кінця

Юридична діяльність любить тишу. В компаніях, де працюють високопрофесійні юристи, їх зазвичай мало хто знає з інших підрозділів. Але ми вирішили, що це несправедливо і навідалися в гості у сектор корпоративних питань і юридичної практики, аби познайомитися самим і познайомити вас із людьми, які опікуються нашим благополуччям. Зустріла нас і погодилася розказати про колег Ольга Орач, заступник керівника сектору.

А які саме корпоративні питання вирішують фахівці підрозділу?

Усі питання, які стосуються безперебійної господарської діяльності нашої сітки, є зоною відповідальності нашого сектору.

Розкажіть про своїх колег, адже героїв такої відповідальної справи потрібно знати.

Юридичний департамент складається із 3-х секторів. У ньому працює 23 спеціалісти, які закріплені відповідно за кожним із секторів.

Сектором корпоративних питань і юридичної практики керує Андрій Валентинович Ясінський. У компанію він прийшов в 1999 році, у 2006 році був вимушений піти, але у 2014 році повернувся та продовжує успішно працювати.

Сектор договірної роботи очолює Ярослав Черненко, а сектор ліцензійно-дозвільної роботи – Артур Матевосян. Є ще один підконтрольний нам підрозділ, який займається електронним обігом документів у компанії – сектор адміністрування УТП. За його роботу відповідає Вікторія Карпенко.

Ярослав Черненко й Артур Матевосян розпочинали свою кар'єру в компанії юрисконсультами. Пригадую, як вони у 2018 році прийшли до мене на співбесіду. І попри те, що обидва жодного дня не працювали за фахом, я прийняла рішення дати хлопцям шанс і взяти до команди. Жодного разу не пожалкувала про це! Звісно, чимало зусиль було витрачено на адаптацію і навіть навчання молодих фахівців, але результат того вартий: обидва спеціалісти сьогодні керують ввіреними їм секторами, і вже самі можуть навчити та дати поради колегам.

Часто до вас приходять нові кадри та чи всім потрібна адаптація?

Наша компанія постійно розвивається, отже, необхідність у кадрах є завжди. Навіть коли до нас приходять працевлаштовуватись спеціалісти зі стажем, то з огляду на специфіку діяльності нашої компанії, адаптація, звісно, необхідна. Вимоги до здобувачів дуже прості: обов’язково відповідальне ставлення до роботи, бажання навчатися новому, вміння працювати в команді, бажання і прагнення  бути найкращим. Якщо ці якості у кандидата є, то адаптація проходить блискавично – він «вливається» в команду з першого дня.

У нових фахівців є свої куратори?

У кожного сектора є свої наставники. Наприклад, я координую роботу ліцензійного відділу, щоб забезпечити своєчасну і безперебійну роботу аптек. Андрій Валентинович курує роботу сектора договірної роботи. Але в будь-який час ми з Андрієм Валентиновичем можемо «помінятися ролями» – робота секторів від такої заміни не постраждає. Саме ми з А.В.Ясінським опікуємося роботою юридичного департаменту, напевно тому, що маємо найбільший досвід роботи в компанії.

А хто опікується ліцензуванням та юридичним супроводом аптек?

Як я вже говорила, в департаменті створений сектор ліцензійно-дозвільної роботи, що «дає» життя аптекам з моменту отримання дозвільного документу – ліцензії. Але щоб отримати ліцензію, необхідно пройти довгий і не завжди простий шлях: пошук приміщення, що відповідає ліцензійним вимогам, укладання безлічі договорів, ремонт, підбір спеціального обладнання, укомплектування штату працівників до супроводження перевірки та ще багато іншого, що в сукупності дає можливість аптеці розпочати роботу. В усіх етапах, що передують відкриттю аптеки, працівники юридичного департаменту беруть активну участь, оскільки ліцензійний вид діяльності достатньо специфічний для нашої країни. Задача перед департаментом стоїть не тільки отримати ліцензію, але і зберегти її, доки аптека чи структурний підрозділ будуть працювати за бажанням власників.

Які нюанси потребують найбільше уваги та чому?

Оскільки ми провадимо ліцензійний вид діяльності, то майже всі етапи життя аптеки мають безліч нюансів. Для того, щоб такі нюанси не перетворилися на проблеми, і працює наша команда фахівців.

Скільки аптек «відкрили» особисто ви, і яке відкриття запам'яталося найбільше?

Я аптеки не відкриваю, я супроводжую передліцензійні перевірки аптек, позитивний результат яких і дає можливість отримати ліцензію на провадження діяльності. У людини життя починається зі свідоцтва про народження, а в аптеки – з внесення місця провадження діяльності до ліцензійного реєстру. З восьми років моєї роботи в компанії шість років я займаюся активним супроводом роботи в ліцензійному секторі – з вересня 2015 року. За цей час близько 350 аптек компанії пройшли передліцензійні перевірки за моєї участі та отримали ліцензії на провадження діяльності.

А запам’яталося найбільше, звісно, моє перше ліцензування аптеки в жовтні 2015 році за адресою: м. Харків, вул. Яроша Отакара, 25-А. Я жодного разу до цього не була на таких перевірках і навіть не уявляла, як вони проводяться. Довелося вивчити всі вимоги до аптек і двічі в день до моменту самої перевірки приїздити до аптеки, щоб перевірити відповідність і матеріально-технічної бази, і документів – таке не забувається! Однак докладені зусилля виправдалися: отримали позитивний результат і ліцензію, моя перша аптека працює успішно до сьогоднішнього дня.

Який виш закінчили та коли? Адвокатська ліцензія, яку ви маєте, допомагає в роботі?

У 2006 році я закінчила ХГУ «Народна українська академія», факультет «Бізнес управління», а у 2013 році – Харківський Національний Університет Внутрішніх справ за фахом правознавство.

Оскільки в країні з недавніх пір переваги в захисті надають професійній правничій допомозі, то свідоцтво про право на заняття адвокатською діяльністю дає вагомі переваги.

Чи надаєте ви юридичну допомогу працівникам компанії, і якщо так, то з якими питаннями можна звертатися до вас і ваших колег?

Звісно, надаємо! У нашій компанії існує правило допомагати своїм колегам в їх будь-яких особистих питаннях у вільний від роботи час.

А яких ще корпоративних правил дотримуються у вашій команді?

Командна робота обов'язково передбачає дотримання справедливості, працьовитість, сталий розвиток, відповідальність, лідерські якості. Але головним є доведення справи, за яку взявся, до кінця. Це навіть не правило, а моя вимога до всіх працівників юридичного департаменту.

Дата створення: 15.11.2021                   Дата оновлення: 25.05.2022

УВАГА! Ціни актуальні лише в разі оформлення замовлення в електронній медичній інформаційній системі Аптека 9-1-1. Ціни на товари в разі купівлі безпосередньо в аптечних закладах-партнерах можуть відрізнятися від тих, що зазначені на сайті!

Завантаження
Промокод скопійовано!