Тетяна Станіславівна Захарова

Тетяна Станіславівна Захарова

Консультант зі здорового способу життя

Головна цінність нашої компанії — люди, які тут працюють

Репутація та перспективи компанії залежать не тільки від фінансових можливостей та новітніх технологій. Головним фактором завжди є люди, які тут працюють. Адже тільки в соціально відповідальній компанії працівники готові щодня вкладати в роботу свої знання, час і, зрештою, душу.

Аптека – заклад охорони здоров`я, тому без лікаря не обійтися (стаж роботи 19 років)

Свого часу я прийшла до компанії заради підробітку, а потім це стало моїм основним місцем роботи. І я не шкодую! Моя посада називається «Консультант зі здорового способу життя» в мережі Аптека 9-1-1.

У мої обов'язки входить консультативна лікувально-профілактична робота: спілкуюся з клієнтами, часто пояснюю їм, чому варто кинути палити, не зловживати їжею з холестерином тощо. Багато людей не знають елементарних речей щодо того, як вимірювати тиск, скільки цукру в крові норма, а коли вже є загроза діабету… І тут дуже в нагоді стає консультація фахівця, який допоможе не тільки в аптеці виміряти тиск, а й підбере тонометр, за необхідності – глюкометр. У розпал епідемії багато питань було з приводу небулайзерів, і особливо – пульсоксиметрів, адже це новинка для наших людей. Володію знаннями та консультую щодо лікувальної косметики, наявної в аптеці. Знаєте, епідемія суттєво змінила звички людей. Вони стали приходити в аптеку не тільки за ліками, і це добрий знак, адже говорить про перегляд ставлення до свого здоров`я.

А надавати невідкладну допомогу доводиться?

На жаль, так, і все частіше останнім часом. До поліклініки та лікувальних закладів люди не хочуть звертатися, бо бояться коронавірусу, тому «лікуються» в аптеках. Загалом, нічого дивного – в європейських аптеках навіть щеплення роблять, беруть матеріал для ПЦР-тестування. Наші фармацевти, принаймні ті, що працюють в аптечній мережі 9-1-1, за рівнем своєї підготовки цілком могли б виконувати такі маніпуляції.

Тобто, ви вважаєте, що лікар в аптеці обов`язково має бути?

Так, і наша мережа це доводить власним прикладом – знаєте, скільки подяк я вислуховую за день прийому в аптеці? На жаль, керівництво компанії, яке організувало такий високий рівень сервісу для відвідувачів, їх не чує. Але скористаюся нагодою і подякую – від себе та від пацієнтів.

Дата створення: 15.11.2021                   Дата оновлення: 30.05.2022

УВАГА! Ціни актуальні лише в разі оформлення замовлення в електронній медичній інформаційній системі Аптека 9-1-1. Ціни на товари в разі купівлі безпосередньо в аптечних закладах-партнерах можуть відрізнятися від тих, що зазначені на сайті!

Завантаження
Промокод скопійовано!