Сердюк Євген Віталійович

Сердюк Євген Віталійович

Кандидат фармацевтичних наук. Керівник проєкту iApteka та Фармконс'єрж, яка надає індивідуальні консультації з пошуку та заміни рідкісних лікарських засобів

Наша команда 24/7 вирішує різні завдання пацієнтів і лікарів

iApteka - це консультація та продаж рецептурних, онкологічних препаратів.

Наша команда сфокусована на допомозі в пошуку рецептурних, дорогих препаратів (іноді їх ще називають специфічними). Наша перевага в вибудовуванні ефективної комунікації між учасниками ринку, і, як наслідок, в забезпеченні пацієнта необхідним препаратом або курсом лікування.

Ми  — команда кваліфікованих професіоналів, які своєю метою ставлять допомогу в прийнятті рішень при виборі фармацевтичних препаратів.

Наша команда досить молода. Разом з тим більшість з нас до приєднання до дружної сім'ї Аптечної мережі 9-1-1 пройшли «школу» великих компаній фармацевтичного ринку.

У Вас вже вистачає турбот. Ми працюємо для того, щоб допомогти Вам знайти потрібний препарат за самою вигідною ціною в зручній для Вас аптеці.

Освіта

Національний фармацевтичний університет (НФаУ, м.Харків), 2003 р.

Науковий ступінь

Кандидат фармацевтичних наук (НФаУ, м.Харків), 2012 р.

Кваліфікація

«Фармація, промислова фармація»

Досвід роботи

  • З 2016 р. по теперішній час у команді Аптека911.ua.
  • Національна роздрібна мережа «Аптека24», 2012-2016 р.
  • ТОВ Національний дистриб'ютор «БаДМ», 2007-2012 р.
  • ПрАТ «Медфарком», 2006-2007 р.
  • ВАТ «ХФЗ« Червона зірка », 2003-2006 р.

Інтерв'ю за лютий 2022

Цей підрозділ – наче загін швидкого реагування. До iApteka звертаються по допомогу лише в складних випадках. Як команді вдається завжди бути в бойовій готовності, розповідає кандидат фармацевтичних наук, керівник проєкту iApteka Євген Сердюк.

Як народився сервіс iApteka?

У 2016 році керівництво нашої компанії прийняло рішення про те, що потрібно створити підрозділ, який займатиметься масштабуванням наявних знань в аптеках-партнерах МІС Аптека 9-1-1 по всій країні. Мета – надання максимально більшому колу пацієнтів якомога якіснішого сервісу: пошук потрібних, специфічних ліків і консультування людей, що звертаються в наші аптеки. Так і народився напрямок iApteka.

На той час це було ноу-хау? Завдяки чому вам вдалося його запровадити?

Професія провізора дуже давня, їй вже понад 2000 років, здавалося б, що нового можна винайти? Але мій досвід, а я прийшов у компанію, маючи за плечима 18 років роботи в провідних фармацевтичних компаніях України (НФаУ, Червона Зірка, Медфарком, БаДМ, Аптека24), і досвід моїх колег допоміг сформувати нову модель і новий формат консультування. Відтепер пацієнту не потрібно йти в аптеку, будь-яке питання він може вирішити в онлайн-режимі телефоном. Найскладніший момент у цьому – завоювати довіру наших клієнтів. Але завдяки професіоналізму наших колег ми з цим впоралися. Пацієнти, що нам телефонують, знають – рівень обізнаності людини по той бік слухавки найвищий, отже, її рекомендаціям можна і потрібно довіряти.

Тобто головна місія iApteka…

Наша місія – зробити звернення пацієнта в аптеку максимально простим і зручним, адже у нього «болить»! А вибір ліків, навіть за рецептом, часто викликає безліч питань, бо ж ідеться про життя і здоров'я людини. Саме якість життя і здоров'я людини обумовлює основний принцип індивідуального підбору ліків для кожного. Завдання нашої служби полягає в тому, щоб точно визначити, який саме препарат необхідний пацієнтові, починаючи із країни виробника і закінчуючи дозуванням. Навіть якщо ця інформація описана в рецепті, пацієнт сам не розбереться, бо не знає нюансів. А ми зважимо кожний «плюс» та «мінус» і підкажемо йому правильне рішення з огляду на специфіку його захворювання та стану здоров`я. Також ми на себе дуже часто беремо обов'язок належного транспортування (тобто гарантуємо, що температурні умови та терміни будуть дотримані) препаратів пацієнту додому, в палату, а іноді й в операційний зал.

Розкажіть про свою команду: скільки людей працює, чи є в кожного якась певна спеціалізація або ні, чи проходили вони спеціальну адаптацію, перш ніж стати до роботи?

Наша команда складається з клінічних провізорів, фармацевтів, аналітиків, логістів, юристів, економістів, кур'єрів – саме їх зусилля, знання та навички зробили наш сервіс таким якісним та затребуваним. Багато хлопців, як і я, теж прийшли з «великої фарми», але є й ті, для кого фармацевтична галузь була новим напрямком. Первинне навчання та адаптація не зайняли багато часу, оскільки всі наші працівники легко і швидко навчаються, адже безперервна освіта є основою нашої медичної професії. Це особливо важливо, коли мова йде про дороговартісне специфічне лікування.

Скільки часу в середньому витрачається на обслуговування одного пацієнта?

У нас не може бути жодних усереднень, оскільки головний принцип iApteka – це індивідуальний підхід. Є запити пацієнтів, які ми можемо задовольнити протягом десятків секунд, але чимало й дуже серйозних викликів, коли потрібно дістати те, чого немає. В таких випадках ми застосовуємо всі наші інструменти: точний підбір прямого аналога, моніторинг дистриб'юторів і постачальників, комунікації з представниками виробників та лікарями, перевірка реєстрації в базах даних МОЗ, моніторинг залишків конкурентів на предмет упаковки, що «залежалася», а в деяких випадках навіть звертаємося по допомогу до наших міжнародних партнерів. Тобто робимо неможливе, адже розуміємо, що для багатьох пацієнтів у таких ситуаціях ми – остання надія.

Спілкування з такими пацієнтами дуже виснажує. Певно, у вашої команди є власний рецепт підтримки «бойового» духу?

Так, за 5 років роботи ми сформулювали для себе 5 принципів, яких дотримуємося: позитивне мислення, почуття гумору, фізичне здоров'я, бажання допомогти та впевненість у тому, що наша робота робить людей знову здоровими. Також дуже допомагає плече, що поряд: між членами колективу склалися не лише професійні стосунки, а й теплі дружні відносини, побудовані на бажанні допомогти один одному. Часто і суто робочі моменти стають елементом тімбілдінгу. Приміром, у своїй роботі ми використовуємо такі інструменти продажів, як участь в круглих столах для лікарів, організація конференцій, і це теж дуже згуртовує команду. Ну, а я як менеджер проводжу навчальні, розвиваючі та особистісні тренінги, зустрічі 1 на 1, збори команди в неформальній обстановці.

Якби завтра вам потрібно було вручити 3 статуетки Панацея, то кого з членів команди ви нагородили б і чому?

Дуже складно виділити когось з команди. Для мене команда єдина та неподільна. Я ціную і поважаю кожного члена мого колективу і вважаю, що для досягнення наших цілей ми маємо достатню кількість досвіду, навичок, компетенції та бажання робити цей світ кращим! Отже, три Панацеї нам ні до чого, а однієї ми цілком заслуговуємо!

Інтерв'ю за січень 2023

Онкопроєкт продовжує працювати навіть під час війни

Коли був запроваджений онкопроєкт?

Онкопроєкт народився в 2016 році одночасно з нашим підрозділом iApteka. Першим напрямком нашої роботи стала саме онкологія, тому ми впровадили онкопроєкт у компанії.

Основна мета проєкту – допомога та зручність для пацієнта у пошуку та підборі необхідних хіміопрепаратів. Не завжди у хворого є можливість отримати консультацію хіміотерапевта при купівлі ліків. Наші клінічні провізори надають онлайн-консультації стосовно вибору, дозування, виробника та кількості.

Наскільки швидко проєкт був запроваджений і скільки людей задіяні в його роботі?

Підготовка до запуску проєкту почалась у серпні 2016-го, а вже 21 жовтня пробили перший чек (не тестовий) реального пацієнта! Онкопроєкт був впроваджений iAptekою в компанії, але брали участь всі підрозділи. Я навіть не можу пригадати, хто не долучився.

На сьогодні у онкопроєкті задіяно 10 співробітників iApteka, близько 100 працівників наших аптек, складу і офісу та приблизно 10 працівників інших компаній, які допомагають збирати важливу інформацію про ринок.

Розкажіть, будь ласка, про основні принципи роботи проєкту та його алгоритм.

Їх два, це люди та інформація: безперервне підвищення кваліфікації клінічних провізорів та досконале вивчення вітчизняного ринку хіміотерапевтичних препаратів. Адже саме він диктує, які препарати повинні бути у наших фармацевтів за першим столом в аптеках.

Алгоритм нібито не дуже складний, але достатньо трудомісткий у виконанні:

  • постійний збір інформації про стан ринку;
  • пошук та закупівля необхідних препаратів у постачальників та партнерів;
  • розповсюдження цих лікарських засобів в наші аптеки згідно потреб ринку;
  • інформування лікарів про наявність того чи іншого препарату з метою пришвидшення його пошуку онкопацієнтом.

В яких регіонах попит на препарати для лікування онкозахворювань найбільший?

Попит на препарати корелюється в залежності від кількості населення та профільних спеціалістів в місті. Таким чином найпотужніший попит у Києві, раніше був у Харкові, потім йдуть Дніпро, Одеса, Кривий Ріг, Кропивницький, Львів.

Основний попит задовольняє держава шляхом постачання ліків в спеціалізовані медичні заклади, де пацієнтам надається безкоштовне лікування. Але є такі установи, які забезпечують необхідними препаратами частково чи взагалі їх не отримують, прикладом є приватні комерційні клініки. В цьому випадку задоволення попиту повністю перекладається на плечі комерційних аптек. В усіх регіонах є представники різних аптечних мереж, які так само, як і ми, збирають цю вкрай важливу інформацію: з чого складається ринок і на скільки відсотків він забезпечений державою. Основною перевагою в комерції є швидкість забезпечення, яка залежить від попередньої готовності аптеки реагувати на запит пацієнта.

Як вплинула війна на роботу онкопроєкту?

З початком повномасштабного вторгнення наш проєкт зіткнувся з тими ж труднощами, як і вся мережа: знищені залишки препаратів, зачинені аптеки, відмови постачальників доставляти товар, зміна асортименту аптек з орієнтацією на військовий час. Чимало лікарів виїхали, лікувальні заклади не працювали через окупацію чи були пошкоджені обстрілами. Наша команда теж спочатку роз’їхалась по різних містах України і Європи. Але проєкт не припинив свою роботу.

До нас почали звертатися військові, волонтери та воєнні лікарі. З першого дня війни, як і всі українці, почали допомагати з постачанням ліків на фронт та забезпеченням пацієнтів, які не могли отримати необхідні препарати. Продовжуємо робити це і зараз.

Чи плануєте розширювати можливості надання допомоги онкохворим і що для цього потрібно?

Ми щодня розвиваємо проєкт всі 6 років поспіль! Долучаємо регіони, де раніше не були представлені. Підписуємо нові контракти, шукаємо пацієнтів і лікарів, яким потрібна наша допомога. А головне, ми постійно знаходимось у пошуку нових працівників у нашу команду, бо саме вони і створюють проєкти і можливості.

Дата створення: 01.07.2021                   Дата оновлення: 17.01.2023

УВАГА! Ціни актуальні лише в разі оформлення замовлення в електронній медичній інформаційній системі Аптека 9-1-1. Ціни на товари в разі купівлі безпосередньо в аптечних закладах-партнерах можуть відрізнятися від тих, що зазначені на сайті!

Завантаження
Промокод скопійовано!