Євгенія Ванян

Євгенія Ванян

Завідувачка аптеки Чугуївська 1

Для міста Чугуїв наша аптека була справжнім ноу-хау

Десять років тому Аптечна мережа 9-1-1 вперше вийшла за межі Харкова. І одразу вразила клієнтів своїм розмахом! Але чи було легким становлення аптеки в невеличкому місті, розповідає завідувачка аптеки Чугуївська 1 Євгенія Ванян.

Як сприйняли появу нової аптеки місцеві мешканці та конкуренти?

На той час у Чугуєві вже були аптеки, причому дуже перспективні. Але нова аптека такого високого рівня одразу стала місцевою зіркою! Гучне та яскраве відкриття дуже сприяло цьому, адже такого раніше місцеві мешканці не бачили. Реклама з розмахом, анімація, розіграш подарунків, вручення безплатних дисконтних карток – це був лише перший день роботи. А коли відвідувачі оцінили наші ціни та зручне розташування, то стало зрозуміло, що гідних конкурентів у нас немає!

Наскільки швидко аптека почала приносити дохід, і завдяки чому: новим підходам в організації роботи, розширенню асортименту, маркетинговій політиці?

Аптека швидко встала на ноги, адже те, до чого звик великий Харків, для Чугуєва було справжнім ноу-хау.

Оформлення дисконтних карток, що дозволяли накопичувати кошти, а потім використовувати їх для придбання товарів в аптеці, зацікавило більшість наших клієнтів. Додайте до цього нечувано великий, на той час, асортимент аптеки: лікарські препарати закордонних і вітчизняних виробників, різноманітна дитяча продукція, аптечна косметика та засоби догляду за тілом – і все це за дуже доступними цінами! А тепер помножте це на якісне обслуговування та отримаєте секрет успіху. Для мережі 9-1-1 це само собою зрозуміло, бо за такими правилами живуть усі наші аптеки, а для чугуївців такий комплексний підхід обслуговування клієнтів став приводом знову і знову звертатися до нашої аптеки. Головним завданням було зацікавити містян та завоювати їхню довіру і ми блискуче з ним впоралися.

Але потім, коли вони до цього звикли, стали потрібні нові підходи до організації роботи. І тут довелося змінити команду.

А в чому була проблема?

Бракувало сучасних поглядів і сміливості. Раніше основними клієнтами аптек були літні люди, які приходили лише за ліками та намагалися якнайшвидше піти. Навколо нас, на початку, було чимало таких стареньких аптек, де розмовляють пошепки та пахне ліками, де бабуся-провізор в окулярах намагається розгадати, що написано на тому зім`ятому папірці, який зветься рецептом, написаному таким самим стареньким лікарем. Ну, хто захоче тут затримуватися?

Ми ж продемонстрували новий формат і в нашу аптеку не соромилась заходити молодь, адже тут пропонувалися не лише ліки, а й товари для здоров`я. І для життя – довгого, красивого та із задоволенням. Тому нам не можна гальмувати, а треба йти вперед і бути першими на цій дорозі.

Як збирали нову команду?

Основними критеріями для нової команди було бажання працювати, сприймати нову інформацію, чітко виконувати правила і вміти налагоджувати контакт з клієнтом. Провізор мав стати довіреною особою відвідувача, з яким можна порадитися, який завжди на вашому боці, а до того ж знає все про ліки. І коли через деякий час я помітила, що наші клієнти, заходячи в аптеку, шукають очима свого провізора, то зрозуміла – головна мета досягнута!

Це свідчить про те, що вони тобі довіряють своє здоров’я і здоров’я своїх близьких. Як на мене, то це і є найвищий рівень професіоналізму та відданості своїй справі.

І завдяки кому стався цей прорив?

Саме завдяки оновленій команді. З тих, хто працює тут з моменту відкриття, залишилася лише Світлана Миколаївна Черкашина – дуже досвідчена, чесна та щира людина!

Стратег нашої команди, як і годиться завідувачці, я. На мені відповідальність за виконання планів, розширення асортименту, максимальне підвищення продажів та збереження команди, а отже, належну організацію робочого процесу та пошук правильних стимулів.

Анжела Самвелівна Ванян має великий досвід роботи в галузі, тому її дуже люблять наші відвідувачі. Вона знаходить спільну мову і з молодою мамою, і з людиною пенсійного віку. Саме у неї найбільше постійних клієнтів.

Молоді фармацевти Яна Сергіївна Канівцова, Лілія Сергіївна Толмачева та Дар`я Олегівна Опарко дуже організовані та грамотні, до того ж вражають своєю ініціативністю та готовністю працювати!

Які перспективи ви як завідувачка бачите для своєї аптеки?

Знаєте, в аптеку завжди приходитимуть люди, адже в першу чергу ми – заклад охорони здоров`я. Однак тенденція зараз така, що клієнти повертаються лише туди, де їх потреби задовольняють швидко та якісно, там де їм комфортно. Тому я бачу нашу аптеку у сучасному дизайні та з сучасним обладнанням, оскільки старе іноді дуже гальмує злагоджену роботу. А ще я хочу і роблю все для того, щоб наші провізори з радістю приходили на роботу і до кінця дня зберігали гарний настрій, адже він передається нашим клієнтам. Коли по обидва боки першого столу люди налаштовані на спокійний діалог та розв'язання питань, то результат завжди задовольнить відвідувачів, а нас – тішитимуть їхні відгуки в інтернеті про нашу роботу.

Така аптека ніколи не переживатиме тяжкі часи. Ні конкуренція, ні відтік клієнтів їй не загрожуватимуть!

Дата створення: 22.11.2021                   Дата оновлення: 07.07.2022

УВАГА! Ціни актуальні лише в разі оформлення замовлення в електронній медичній інформаційній системі Аптека 9-1-1. Ціни на товари в разі купівлі безпосередньо в аптечних закладах-партнерах можуть відрізнятися від тих, що зазначені на сайті!

Завантаження
Промокод скопійовано!