Марина Годун

Марина Годун

Завідувачка київської аптеки №32

Треба вміти розділяти робочі питання та особисті

   Побудувати ефективну команду можна лише з людей, які вміють працювати та готові нести відповідальність за результат своєї роботи, вважає Марина Годун, завідувачка київської аптеки №32 Аптечної мережі 9-1-1. Але відповідальність керівника набагато більша, тому він має приймати лише зважені рішення.

Улюбленою розвагою Марини з дитинства був похід в аптеку. Чистота, порядок, білі халати, запах ліків її просто зачаровували. Але коли прийшов час обирати професію, дівчина не дозволила емоціям зробити вибір за неї. Вона довго зважувала і прийняла рішення лише тоді, коли зрозуміла, що цей фах стане надійною опорою у житті. «Фармація пов`язана з найважливішою складовою життя людини — здоров`ям, отже, завжди буде затребуваною, — ділиться своїми висновками завідувачка аптеки №32 Марина Годун. — Отримавши спеціальність фармацевта, можна працювати в аптеці, на фармацевтичному заводі, бути медичним представником чи піти в страхову медицину... Безробітних фармацевтів немає, хоча щороку виші випускають чимало таких фахівців». 

Усвідомивши це, дівчина після 9-го класу у 2004 році подала документи в Рівненський базовий медичний коледж на спеціальність «Фармація». А після його закінчення у 2007 році вступила до Національного медичного університету ім. О.О. Богомольця, щоб у 2013 році стати дипломованим провізором.

Ви вчилися і працювали? Де набували свій перший досвід?

 Перший свій досвід я отримала в аптечній мережі «Хорошая аптека» В.М.- Фарм, куди дійсно прийшла працювати ще в студентські роки. Там я спочатку 2 роки відстояла за першим столом, потім там же стала заступником, а згодом і завідувачкою аптеки. У 2013 році я перейшла в аптечну мережу «Аптека 03», тоді вона належала ТВА-Групп, заступником завідувачки аптеки № 32, досить скоро мене підвищили до завідувачки, потім я керувала базовою аптекою, тобто в моєму підпорядкуванні було 7 аптек і 2 аптечних пункти нашої мережі. 

А як потрапили в нашу мережу?

 Випадково, чесно кажучи. Сталося це у 2017 році внаслідок переходу мережі «Аптека 03» під управління Аптечної мережі 9-1-1. На той момент я майже нічого не знала про наше об’єднання, тому було певне відчуття тривоги. Люди хвилювалися, багато хто звільнився. 

Але я завжди самостійно приймаю рішення, тому вирішила залишитися і спробувати. І жодного разу про це не пошкодувала! До речі, деякі мої колишні колеги, що тоді піддалися паніці, повернулися до Аптечної мережі 9-1-1 і досі працюють.

Коли ви очолили аптеку №32, як сприйняв це колектив? Не було проблем з підлеглими?

 Так, я прийшла у вже сформований колектив. Перший час ми придивлялися один до одного: вони оцінювали мене, я – їх. Але ми досить швидко знайшли спільну мову і колеги мені навіть допомагали на початку опановувати деякі нюанси роботи програми. 

За 8 років перебування на посаді завідувачки аптеки №32 мені доводилося мати справу з різними людьми, які приходили до нас працювати – і молодими, одразу після студентської лави, і більш досвідченими. Отже, можу сказати: в кожній команді є і свої плюси, і якісь мінуси.

А що для вас як для керівника головне?

 Для мене головне, щоб в колективі була позитивна аура, тобто щоб ми розуміли один одного з півслова, адже працюємо на один результат. Тому найважливішим критерієм підбору персоналу вважаю бажання людини працювати. Також ціную в колегах професійність, відповідальність, досвід. Щодо людських якостей, то мені дуже імпонують чемність, активність, стресостійкість, уважність, комунікабельність. 

Наш колектив як одна сім’я, але при цьому існує чітка межа, яка поділяє роботу та особисте. Я вважаю, що в жодному разі це не повинно поєднуватись.

Для мене як керівника важлива командна гра, але вона буде успішною лише за умови, що кожен член колективу несе відповідальність перш за все за себе і за результати своєї роботи.

Вік підлеглих має значення?

 Зазвичай перевагу віддаю людям середнього віку, адже, щоб набути всі вище перераховані навички та чесноти, потрібен час. Хоча і серед молоді зараз чимало амбітних та «правильних» в хорошому сенсі слова.

 Що змінилося в аптеці за ті роки, що ви нею завідуєте?

 На сьогодні у нас працює 4 каси, а до мене було 2. Здавалося б, не так вже й багато, але з огляду на те, що понад половина наших клієнтів — стаціонарні хворі та родичі критично хворих, які знаходяться у відділенні інтенсивної терапії, тобто в реанімації, то обслуговувати таку категорію швидко та якісно дуже непросто. У наших клієнтів три пріоритети: великий асортимент, лояльні ціни, уважне та професійне обслуговування. Отже, збільшення потоку удвічі – свідчення того, що ми всі ці вимоги виконуємо на відмінно.

Дата створення: 13.10.2021                   Дата відновлення: 17.02.2022

УВАГА! Ціни актуальні лише в разі оформлення замовлення в електронній медичній інформаційній системі Аптека 9-1-1. Ціни на товари в разі купівлі безпосередньо в аптечних закладах-партнерах можуть відрізнятися від тих, що зазначені на сайті!

Завантаження
Промокод скопійовано!